İptal & İade & Değişim
İptal & İade & Değişim
1. İade kodunuz nedir?
Yurtiçi Kargo İade ve Değişim Kodu için bizlere canlı destek hattımız üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz.
2. Değişim ve İade prosedürleriniz nelerdir?
- Satın aldığınız ürün yada ürünlerinizi, kullanılmamış, etiketleri çıkartılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 7 iş günü içinde iade veya değişim işlemi için geri gönderebilirsiniz.
- İade sürecinde siparişinizin tutarı iade edilir.
- Siparişinize uygulanan kampanya indirimi mevcut ise iade/değişim işlemi yapılmamaktadır.
- Kişiye Özel Tasarım & El Yapımı Ürünlerde iptal/iade veya değişim mevcut değildir.
-Kampanyalı, aksesuar ürünleri ve tek fiyat ürünlerimiz de iade mevcut değildir.
3. İade işlemini nasıl yapabilirim?
- İade edilecek ürünleri tek bir pakete koyun. Paketi iade kargo koduyla birlikte Yurtiçi Kargo’ya kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez.
- İade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.
- Whatshapp destek hattından da iade edebilirsiniz.
Not : Kampanyalı ürünler ve aksesuar ürünlerinde iade yapılmamaktadır.
4. İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
- İade ve değişim kargo ücreti Yurtiçi kargo ile 199 TL olarak sizden kesilir.
- Hatalı/kusurlu/ yanlış ürün gönderimlerinde tüm kargo ücretleri firmamıza aittir. Etiketi koparılmış, yıkama olmuş ,kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilmemektedir.